söndag

skulle egentligen jobbat idag men vaknade imorse av att jag mådde illa, vilket resulterade i att jag spydde flera gånger. fick lämna julia i sängen och lägga mig i en annan säng för jag trodde jag hade blivit magsjuk. men nu mår jag i princip bra? har ätit frukost också. det är konstigt det där, jag kan bli sådär ibland bara. vissa har svårt att kräkas, jag är inte en av dom.. så där, vet inte om ni ville ha den informationen men nu har jag delat med mig i vilket fall.


slänger in lite bilder på några av dom senaste inköpen.


låga boots din sko 449:-


prisvärd skinnjacka lindex 599:-


nessesär indiska 99:-


knälång mörkgrå kofta indiska (bilden gör den inte rättvisa), 350 tror jag:-


har dessutom köpt en jättemysig stor svart halsduk på vero moda, 129 kronor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0